Samarbeidskonsert

27/4/2023

Linja MUSIKK er klar for årets siste store konsert, og den gjør de ikke alene. Ta me Tebake er et sammarbeidsprosjekt mellom Kippermoen Ungdomsskole, Musikklinja ved Mosjøen Videregående Skole og Vefsn Folkehøgskole – Toppen.

Det blir en heftig kveld med hit etter hit! Vi kan love deg alt fra Queen til Emma Steinbakken! Dette er virkelig noe å glede seg til.

Konserten vil finne sted på Kippermoen Ungdomsskole, Torsdag 27. april kl. 19.00! Sett av datoen og kom for en opplevelse du sent vil glemme!