Linjer

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

BAND - live og scene

For deg som ønsker å utvikle din musikalske kompetanse, bli en bedre musiker og få mer erfaring med å spille i band. Et stort pluss er at du få se mange konserter og møte profesjonelle musikere.

Kreativ MIX

På Kreativ MIX får du muligheten til å være med på mye spennende i løpet av året. Du får utvikle deg med kreative og morsomme prosjekter, og kan teste ut alt fra redesign og teater, til maling og foto...

Friluftsliv x Gaming

Dette er linjen for deg som både gamer og liker deg ute i naturen. Her kan du utvikle deg aktivt gjennom spill og friluftsliv, fylle på med gode opplevelser og få venner for livet.

Friluftsliv og reise - Nord-Norge og New Zealand

Linja passer for deg som elsker å være ute, er glad i å sitte rundt bålet og liker å prøve nye aktiviteter. Om du har litt reisefeber og liker å utforske nye steder, er dette opplegget midt i blinken.

Musikkproduksjon

Linja passer for deg som ønsker et år hvor du kan utvikle dine musikalske og kreative ferdigheter. Om du er nybegynner eller viderekommende, spiller ingen rolle. Vi møter deg på det nivået du er.

Forberedelse til førstegangstjenesten

Passer for deg som vil bli tøffere og tryggere på din egen kapasitet før førstegangstjenesten. Du får trene, prøve deg i øvingsfeltet og lære grunnleggende ferdigheter sånn at du får et forsprang.

Friluftsliv LETT

Linja for deg som vil ha et år fylt med latter og gode venner, frihet og natur, god tid og lite stress. Alt dette mens du lærer deg allsidig friluftsliv i den nordnorske naturen.

Experience the North of Norway

This line is perfect for those who want to experience today's northern Norway. Experience the culture, the art and the region's spectacular nature.

Idrett og friluftsliv

Dette er linja for deg som er aktiv både inne og ute, og som gjerne deltar på friluftsaktiviteter. Skolens beliggenhet er perfekt for en variert hverdag. Her er det aldri ei uke som er lik.

X-SPORT- fjell og vann

På denne linja får du sjansen til å oppleve mye action, mange spennende turer og storslått natur.

E-sport

Her får du en fantastisk mulighet til å forstå hva e-sport er, samtidig som du får oppleve folkehøgskole. Passer for deg som vil ha en aktiv rolle i egen utvikling som spiller og menneske.

Stipendiatlinje

Stipendiatene er en kjemperessurs på Toppen. Som "stipp" får du ledertrening, jobbe med ulike prosjekter og ansvar for det sosiale miljøet på skolen.

Søk på Vefsn Folkehøgskole