Linjeuke på Toppen

30/10/2023

Toppen har vi LINJEUKE fire ganger i løpet av året, og da har klassene bare linjetid hele uka. Da er det tid til å fordype seg, og gjøre litt ekstra ut av linjefagene.

Friluftsliv LETT har vært på overnattingstur i Børgefjell nasjonalpark, og noen rolige turer i lokalområdet. De har fokusert på basisferdigheter, overnattet i telt og laget mye god mat på bål og stormkjøkken.

Fjellsport og Kajakk har reist nordover sammen med Idrett og Friluftsliv. Halvårskurset Forberedelse til Førstegangstjenesten var også med. De har klatret i Mørkvedhallen i Bodø, bygd Lego, badet og gått fine turer i Lofoten.

Kreativ MIX og Krutt scenekunst har skrevet sine egne monologer og framført for de andre elevene på skolen. Modig gjort å være så personlig i en sånn setting.

E-sport har hatt turnering denne linjeuka, og Musikkproduksjon har jobbet med O.W.O.T (one week, one track)! Det er den beste øvelsen man kan gjøre for å programmere hjernen sin til å gjøre ferdig låtene sine! Det ble god stemning og sinnsykt mye bra musikk.